قرارداد های پشتیبانی سایبروم |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
خدمات ما امنیت سیستم های شما را تضمین کرده تا بتواند محافظت مستمری را در مقابل تهدیدات ترکیبی ارائه کند. پشتیبانی لحظه ای ارائه شده به شما امکان دسترسی مستقیم به مهندسان و تیم پشتیبانی فنی ما را می دهد
سطوح برنامه ها برنامه های پشتیبانی Cyberoam سطوح جامعی از خدمات پشتیبانی را که بهترین شکل نیازهای شما را برآورد می سازد ارائه می کند. پشتیبانی سطوح پایه ، پیشرفته منابع زیادی را بر اساس نیازهای سازمان شما ارائه می کند. پشتیبانی 24 ساعته در طول هفته به سازمانها با حساسیت بالا در ارائه خدمات اطمینان می دهیم که شما به پشتیبانی 24 ساعته در طول هفته دسترسی خواهید داشت. پشتیبانی شرکت ماهان شبکه در همه حالت های ارتباطی شامل تلفن ، Remote Connection ، email و chat ارائه می شود. دسترسی به جدیدترین update ها ، patch ها و hot fix ها در 365 روز سال ممکن است. ما اطمینان می دهیم که کسب و کار شما با دارای حفاظت کامل در مقابل تهدیدات خواهد بود . خدمات فوری و شفاف فقط کافیست به حسابتان وارد شوید و از آنجا شما همه update های ایجاد شده برای Ticket مربوطه را ببینید. ما همه جزئیات را درباره Ticket شما را نگهداری می کنیم و به طور مداوم آن را به روز رسانی می کنیم. قرارداد خدمات پشتیبانی مشتریان شرکت ماهان شبکه می توانند با عقد قرارداد پشتیبانی با این شرکت از خدمات فنی و مهندسی این شرکت متناسب با نوع قرارداد بهره مند شوند. قرارداد ها در دو سطح به شرح ذیل میباشند : 1- پشتیبانی پایه ای (Basic) 2- پشتیبانی پیشرفته (Premium)
|
راهکارهای یکپارچه مقابله با تهدیدات
◊ دیواره آتش(Firewall)
◊ شبکه خصوصی مجازی (VPN) ◊ مدیریت پهنای باند ◊ Multi Link Management ◊ ضد ویروس (Antivirus) ◊ ضد هرزنامه (Antispam) ◊ سیستم جلوگیری از نفوذ (IPS) ◊ فایروال نرم افزارهای تحت وب ◊ فیلترینگ وب ابعاد شبکه
سایر محصولات
|